Arama     Konular    
  Üye Ol antalya escort Ana Sayfa  ·  Konular  ·  Dosyalar  ·  Hesabınız  ·  Haber Gönder  ·  Top 10  ·  T.C Karayollari Haritasi  
Ana Menü
· Ana Sayfa
· 2. El Ilanlar
· Anketler
· Ansiklopedi
· Arkadaşına Tavsiye Et
· Arşiv
· Bize Ulaşın
· Dosyalar
· Faydalı İçerik
· Forumlar
· GizlilikPolitikasi
· Haber Gönder
· Hakkimizda
· Harita
· Konu Başlıkları
· Oyun Alanı
· Top 10
· Videolar
· Web Links
· Üye Günlüğü
· Üye Listesi
· İzlenimler
· Özel Mesajlar

Kimler Sitede
Şu an sitede, 120 ziyaretçi ve 0 üye bulunuyor.

Kayıtlı değilsiniz. Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz.

Giris
Nickname

Şifre

Guvenlik Kodu: Guvenlik Kodu
Guvenlik Kodunu Yeniden Yaziniz

Hala hesabınız yok mu? Hemen açabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yönetici, yorum ayarları ve isminizle yorum gönderme gibi avantajlara sahip olacaksınız.

Dost Siteler
www.webevi.com www.lamaorda.com www.saglikbilgisi.com www.bilgisayarbulteni.com www.thelostdownload.com www.ucretbordrosu.com


Başlangıç
Yorumlar yazarlarına aittir. İçeriklerinden biz sorumlu tutulamayız.

Anonim kullanıcı yorum yazamaz, lütfen kayıt olun

Re: Motosiklet Teorisi #15 - SOLA DONUS TEORISI (Puan: 1)
Gönderen: Ham-solo Tarih: 13.05.2007 Saat: 14:35
(Kullanıcı Bilgisi | Mesaj Gönder)
"Solu it sola dön, sağı it sağa dön" sloganı kontra tekniğinden gelmekte, eğer okursanız motoru yatırmak için motorun jiroskop etkisinden faydalanmanın bir yöntemi.
Tekniğin teorisi motoru gidon ile değil, yatırma açısı ile dönmesinden gelmekte. Solu ittiğimizde gidon bize tekerlekten gelen dik kalma gücü ile karşı koyar bu da aslında motorun kısa bir süre için istikrarsızlaşması ve kısa bir süre sapa dönmenin sola dönmekten daha kolay olduğu bir aralık yaratır.
En azından ben böyle anlamaktayım :)


| Yukarı

   
 

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest © 2002 by me
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt